Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Youtube kanaler

Skrivet:    ·  Allmänt, Film och TV-serier
Jag är beroende av YouTube på riktigt typ. Ligger alltid innan jag ska gå och läggar mig och kollar på nya klipp från kanalerna jag följer för att se om jag missat något, så jag tänkte dela med mig av mina favorit kanaler.
 
Följer slaviskt varje dag! Får all update kring vad som händer i kändis världen här ifrån och då det är något som intresserar mig och har funnits som ett intresse för mig också är den här kanalen perfekt. De som "leder" kanalen eller alltid syns i bild är dessutom så roliga personer så skrattar ofta högt när jag kollar.
 
Hade extremt svårt för Miranda Sings i början verkligen. Tyckte hon var irriterande och jobbig men ju mer man kollar på hennes videos desto mer tycker man om henne. Miranda är bara en karaktär så allt twistas och vrids till max verkligen, sjukt rolig den här också.
Alltså Tyler Oakley in my heart! Han är så positiv, sprider enormt mycket energi och har ett underbart bubblande skratt som verkligen smittar av sig. Har ni inte sett en enda video med Tyler är det dags att göra det nu!
Zoes kanal var bland de första jag började prenumerera på och har hållit mig kvar sedan dess. Hon är verkligen en sådan positiv person så att kolla på hennes videos ger massa positiv energi. Hon ger också en väldans massa beauty tips och lägger upp videos om löjligt snygga frisyrer.
Alfie, som äger kanalen, är ihop med Zoe och de är typ sötaste paret någonsin. Deras collab videos är helt Amazing och Alfie själv också. Han har en väldigt hög och snabb röst med en rätt grov brittisk brytning så hade svårt att höra vad han sa i början men man kommer in i det. Riktigt duktig och bra youtuber.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design