Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bryggorna

Skrivet:    ·  Allmänt
Nämen då har halva veckan gått i princip och att vi snart gått i nian i en vecka känns så jäkla konstigt. Bara den tanken slår mig ibland att vi faktiskt är äldst i skolan och hela jag blir typ konstig för jag vet inte riktigt hur jag ska göra med den informationen. Jag och Tilda har flera gånger bara stannat upp, främst jag, när vi gått förbi en grupp yngre barn och bara vänta hur hamnade vi här? När gick vi från att vara sådär små till att bli så här någorlunda stora? En neverending conversation verkligen.
Idag, efter att klassen återigen höll på att somna på sista lektionen, drog jag, Tilda, Becka, Jonte, Oliver, Erik, Lucas, Fille och Edvin till Hammarby Sjöstad. Har spenderat mer tid där än någonsin förut nu på senare tid då några i gänget bor där eller i närheten och jag älskar allt där. Närheten till vatten överallt, alla skitsnygga hus, mängden affärer som finns där med mera. Vi gick till Max när vi kom dit och köpte med oss crispy fries och satte oss på en av de många bryggor som finns där idag. Satt där ett tag och åt och pratade innan vi bytte brygga till en något mysigare, som dessutom låg i solen, där vi sen spenderade resten av eftermiddagen. Astrevlig dag alltså.
Puss och Kram! ♥
 Max på bryggan ^_^
 Det blev bättre väder sen, men det här är från första stället vi var på



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design