Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Frukt i stora lass

Skrivet:    ·  Allmänt
Skulle lätt kunna skriva ytterligare ett inlägg om min kärlek för solen men då det har varit lite för många sådana på senaste tiden ska jag försöka låta bli. Startade dagen på bästa sätt genom att steka en hög amerikanska pannkakor som jag och Malte åt med hallon och sirap. Dog matdöden och lycklighetsdöden säkert fjorton gånger under den frukosten. Kort efter det mötte jag upp Elin och då åkte vi in till stan. Eli hade lite grejer hon skulle köpa och då jag inte varit inne i city på vad som känns som evigheter tyckte jag det lät som en bra idé.
Höll oss inne vid TC (T-Centralen)och var både inne på stora Åhléns, H&M Home och en massa andra. Jag köpte ett kuddfodral till en kudde jag har i min fotölj från H&M Home samt ett skärp från MQ. Blev extremt nöjd över mina inköp och lämnade city glad. Vi fortsatte hem och iväg till närmaste ICA där vi köpte vattenmelon och passions frukt, gick sedan hem hit där vi skar upp allt och satte oss ute i solen på altanen. Hade jättemysigt där, satt och pratade om sommaren, om livet och om musik. Blev nån timme där ute innan vi tog en promenad i området med ännu mer prat innan Elin sen behövde gå. En sjukt mysig dag idag verkligen och glad att vi träffades.
Puss och Kram!
 Ser ni hur gott eller?
 Oså en bild på Elin :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design