Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gröna Lund

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte in till Gullmarsplan vid lunch igår tillsammans med Rebecka och Tilda O. Väl där mötte vi upp Erik, Jonte och Lucas och åkte sedan till Max i Hammarby sjöstad. Åt lunch där och satt och pratade ett tag innan vi åkte till Slussen, tog båten till Djurgården och gick till Gröna Lund. Var någon rockkonsert där igår kväll så var en hel del folk i parken, dessutom var vädret på topp på riktigt så vi fick köa en del men det gjorde verkligen ingenting för hade så kul tillsammans. Skrattade nästan konstant och hade så udda konversationer både med varandra men också med några av de som jobbade där.
Stannade hela kvällen där innan vi tog oss hemåt. Gick hem och hämtade sovgrejer lite snabbt innan vi möttes upp hos Rebecka. Tillbringade sedan natten i en soffa och på en stor luftmadrass. Blev som vanligt när man sover inte den absolut bästa lösningen så vi låg i princip på varandra allihopa och trotts att vi lovade varandra att inte stanna uppe hela natten så som vi gjorde förra gången blev det så nu med. Blev en del Youtube, massa korta snuttar av olika filmer då vi inte kunde bestämma oss och ingen hade tålamodet att se en seriös film, och åter igen så många udda konversationer. Natten gick alldeles för fort och när solen sedan länge gått upp sov vi i två-tre timmar, men det var inte nog kan jag bara säga. Så dagen idag kommer bestå av serier i soffan :)
Puss och Kram! ♥
 Bild på en del av Gröna Lund
 
 Lucas i slänggungan, Becka, Erik, jag oh Tilda i skratt kammaren och Tilda, Becka, Jonte och jag vid Insane
 
 Middagen ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design