Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Konsert med Carola

Skrivet:    ·  Allmänt
Var en negativitets dag för min del imorse typ. Hatade allt och alla och störde mig på allt, blev irriterad när det blåste och jag fick håret i ansiktet, sen blev jag irriterad när det slutade blåsa och blev för varmt. Blev sur när vi cyklade in till Hornstull för att gå på en marknad och insåg att den var jätteliten och grejerna där var rätt tråkiga, men sen blev jag sur när mamma tyckte vi skulle gå där ifrån innan jag hunnit gå runt och kollat på allt grundligt. Jag var en riktigt jobbig människa helt enkelt.
Men såg till att cykla hem i förväg, ta det lugnt inågra minuter. Hann hämta ut de nya bilderna till mitt rum, lyssna på musik och som jag sa bra samla ihop mig och sluta vara en skitunge. Humöret bättrade på sig i takt med att mina kläder gick från jeans och t-shirt till klänning och jag, mamma, Märta och Malte hoppade in i bilen och körde iväg mot Bro. Mamma hade fått biljetter till en Carola konsert ute på Tammsvik som är en helt Amazing konferensanläggning. Vi hade dessutom fått VIP pass så när vi kom fick vi gå en special ingång och sen fick vi och de andra VIP gästerna middag där och ja jag kände mig lika stolt som jag verkar haha. Konserten sedan med Carola sedan överträffade ALLA förväntningar jag hade för oj vad mycket kraft det finns i henne alltså. Hon dansar och sjunger konstant och får igång hela publiken verkligen och innan jag visste ordet stod jag där själv och sjöng med i hennes gamla låtar :)
Puss och Kram! ♥
Bild från middagen på Tammsvik
Två bilder ifrån konserten
Carola :)
Två bilder från när vi stod i publiken samt en när vi gått där ifrån
Och sen en bild på mig, mamma, Märta och Malte
 
 
 
♡Skogsraah ☾♡
Skrivet: 2015-08-30,  kl. 15:10:16 Blogg:  http://skogsraah.se

Vad roligt :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design