Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
Första gången jag hörde den här låten slog den sig rakt in i min själ och fick mig helt ur balans. Vet inte varför blev bara en sån underbar känsla. Nu får jag tons av minnen varje gång jag hör den för vi har spelat den så mycket i sommar så det här är verkligen min number one favourite för tillfället.
 
 
 Det här är också en sjukt skön låt, får tacka Lucas för att jag har hittat den. Totalt älskar den verkligen, speciellt refrängen
 .
 
 Den här låten är också en riktig booster, får energi på något vis när jag hör den. Vanliga versionen finns HÄR
 
Alltså detta är bästa låten att dansa till fullt seriöst. Älskar den!!
 
 
Mina babes Kenny Holland och Wesley Stromberg skapade en grupp för någon månad sen och detta var deras första singel. Har lyssnat på den här låten sedan dagen den släpptes den 27 juli men har alltid glömt att lägga upp den så det är därför den kommer nu :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design