Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
 Det här är min absoluta favorit för tillfället en det är egentligen en duett mellan The Weeknd och min babe Lana del Rey. Har letat runt på Youtube hur länge som helst för den versionen men den finns inte så ni får den här istället. Den riktiga versionen hittas på Spotify :)
 
 
Det här är en dansk låt jag hittade av en slump på Spotify som jag nu älskar. Låttiteln betyder "När vi blir samma" men det är det enda jag förstår av vad låten handlar om i princip. Sjukt bra är den ändå :)
 
 
Har väntat och räknat ner i en månad och nu är den här, Justins nya låt! Extrem lycka verkligen och den ligger på repeat i lurarna :)
 
 
Kärleken för Nick Jonas bara växer hörrni, detta är hans senaste låt och jag älskar den. Riktig energi låt!
 
 
 En av mina favorit grupper har släppt en ny låt och den är så catchy och bra. Kommer säkert ha tröttnat på den här låten om tre veckor men nu älskar jag den!!!!
 
 
De här låten kommer från tv-serien Empire och den är så jäkla bra. Energiflödet som medföljer den här låten är sinnessjukt och deras röster fungerar så bra tillsammans att jag blir helt lycklig!
♡Linn Strömberg♡
Skrivet: 2015-08-30,  kl. 14:01:46 Blogg:  http://cigarettesncush.blogg.se/

Åhh Nick <3

♡Emma Engström♡
Skrivet: 2015-08-30,  kl. 21:50:20 Blogg:  http://engstromemma.devote.se

Tack för alla tips! :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design