Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

När lyckan övervinner ilskan

Skrivet:    ·  Allmänt
Ni vet när man bara är så lycklig i allmänhet att man ibland bara kan sitta och le åt ingenting bara för man mår så bra. Har haft det så ett tag nu och det är så sjukt underbart. Självklart har jag en hel del negativa grejer som pågår också men lyckan övervinner allt det och det är så extremt underbart. Får tacka alla mina vänner och min familj för min lycka för tillfället, och sen vill jag även tack alla er nya bloggläsare som börjat titta in här de senaste dagarna. Vet inte hur ni hittar hit men ni gör mig väldigt glad!
Var en rätt tråkig dag i lektionsväg idag, men själva lektionerna var lugna med rätt bra uppgifter och så. Hann med mycket prat under arbetets gång så det var rätt skönt, lite mjukstart efter helgen typ. Dessutom satt skolfotograferingen igång idag, vi har dock vårat på torsdag men man blir lite nervös när man ser att alla andra har sitt. Känner att man har hög press på sig nu i nian då det är sista gången i grundskolan, gäller att prestera då. Har dock ångest angående klädvalet och var faktiskt iväg med mamma idag till Globen och kikade lite på kläder. Fokusen då var träningskläder men hittade ingenting alls så kommer troligtvis möta upp henne i stan någon dag och kika mer där.
Puss och Kram! ♥
 Glad idag :)
♡Mormor♡
Skrivet: 2015-09-01,  kl. 07:08:38

Vilket fint leende! Du har såååå fin blogg. Kram till Dig.

Svar: Tack mormor <3
Tilda♥




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design