Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skrattar tills jag gråter

Skrivet:    ·  Allmänt
Väd ret i Sverige för tillfället hörrni, ska vi ens ge oss in i den diskussionen? På dagarna är det så varmt att man smäller av och svettas som attan och sen på kvällen/natten är det så kallt att man halt förfryser alla kroppsdelar som inte är täckta av kläder. Det är som att naturen gör sig redo för höst, men ändå måste kompensera lite för att det var så dåligt väder under mitten av sommaren. Hur som helst är det extremt jobbigt, ilandsproblem jag vet, och man önskar ju bara att vädret på dagen blev nån grad kallare och vädret på natten några grader varmare.
Efter en dag utomhus i alla fall mötte jag upp Tilda, Lucas och Jonte och gick till Erik där även Oliver var. Satt som vanligt ute på Eriks uteplats och skrattade så vi fick ont i magen. Alla slog verkligen på flummigheten till max och jag skrattade tills jag hade kramp i kinderna, ont i magen och grät. När flummigheten lagt sig lite halvt fixade Eriks föräldrar mat till oss, och det var gott på riktigt people. Blev kvar kring bordet ett bra tag sedan innan vi kände att vi behövde röra på oss och ställde oss i trädgården och kastade GRIS med äpplen och bara hängde i allmänhet, blev en standard tur till ICA sen, och fett djupa och udda samtal kring bordet efter det. Alltså en jättebra kväll :)
Puss och Kram! ♥
 Ser ni hur gott eller? Kyckling med olika marinader+potatis+bea+sallad=lycka
 Två snapchats från kvällen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design