Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sommarens bästa...

Skrivet:    ·  Inspo
... bad var i Lyon när vi åkte iväg till Turkosa sjön. Hade en underbar dag och det var helt magiskt att bada där.
 
...inköp var min bikini jag köpte från New Yorker precis innan Frankrike. Har dock inte kunnat använda den så mycket då vädret varit sämst men ändå :)
 
...äventyrvar linbanorna i slutet av höghöjdsbanorna i både Lyon och Norrköping.
 
...dryck var vatten ofc men godaste drycken är lättdrycken Vattenmelon och Hallon samt läsken Sprite.
 
...tv-serie var nog Empire eftersom jag började kolla på den serien den här sommaren.
 
...kväll är svårt att bestämma men de tre jag först tänker på är kvällen jag hade tillsammans med ett gäng vänner innan jag åkte till Frankrike, kvällen våra familjer kom till oss i Frankrike och sista kvällen i Lyon när vi hade pool party.
 
...glass var glassen vi åt i gamla stan i Lyon.
 
...film var Magic Mike XXL tillsammans med Tove och Jossan.



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design