Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The Big Wedding

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Don och Ellie gifte sig för många år sedan och fick två barn Lyla och Jared. Ett par år senare valde de även att adoptera ett barn det blev en son, Alejandro. Flera år efter det var Don otrogen mot Ellie med hennes bästa vän Bebe och de valde att skilja sig. Nu ska Alejandro gifta sig med Missy och det är dags för hela familjen att samlas igen. Ellie har sedan många år tillbaka valt att förlåta sig bästa vän för vad som hänt men det visar sig snart att det Ellie, Don och Bebbe berättat för varandra är långt ifrån hela historien. Mitt i allt ska även Alejandros biologiska mamma komma och hälsa på för att vara med på bröllopet men då hon är en starkt troende katolik måste Ellie och Don låtsas vara gifta. Samtidigt börjat Jared närma sig trettio års åldern men är fortfarande oskuld, Lyla funderar på att skilja sig från sin man och Don fortsätter flörta med varje tjej han ser.
Det här är en riktigt mysig film som ger en mängder av skratt, men även ett par stunder av tårar och riktigt djupa moments. Castet i den här filmen är helt perfekta och alla är verkligen roliga skådespelare. Dessutom är the one and only Robin Williams med i den här filmen som en alkoholiserad präst och trotts att han har en liten roll är han så rolig verkligen. Ett stort tips helt enkelt att se den!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design