Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Workout thursday

Skrivet:    ·  Allmänt
Alltså den här dagen har varit så chill på riktigt. Har i princip bara haft samma lärare hela dagen, började med bild där vi har en av våra mentorer Lisa. Sen hade vi mentorstid med båda våra mentorer Lisa och Helena. Efter det var det slöjd, där vi som hade syslöjd började jobba med att sy en puff som jag längtat efter att göra sedan trean typ när man fick se de där puffarna för första gången. Är astaggad på det alltså :)
Efter slöjden var det lunch och sen hade vi engelska med Lisa och svenska med Helena. Är sjukt ovanligt att vi har samma lärare ens två gånger på en dag så därför jag berättade detta jättespännande vi upplevde idag i skolan haha. Gud förlåt är så tråkig för tillfället. Blev en vända till gymmet idag i alla fall tillsammans med Elin, Lucas, Erik, Jonte och Oliver. Blev ben dag för mig och känner redan nu att det tog en hel del. Har hamnat i otakt med alla andra så idag när de tränade överkropp kör jag ben vilket gör att jag kan bara gå mellan maskinerna fritt och köra ashårt för att sedan möta upp de andra när vi gör fria vikter och det är så härligt. Blev ett riktigt bra pass idag också så lämnade gymmet asglad och skittrött.
Puss och Kram! ♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design