Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bästa dagen hittills

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter två dagar i Lindvallen hoppade vi in i bilen imorse och körde iväg till Hundfjället. Kändes lite  som att komma hem typ eftersom att vi varit där typ tre gånger på vintern o en på sommaren. Har under tiden i Lindvallen åkt med en familj som vi känner hemifrån, eller egentligen är det kompisar till Malte och Märta men jag har åkt runt med Malte och hans kompis Edvard under de här dagarna. I alla fall så följde Edvard med vår familj när vi åkte till Hundfjället nu på morgonen, hans familj skulle komma senare, så det gjorde att vi tre höll ihop hela dagen. Åkte i alla backar, skogen, offpist aa you name it och fick en del riktigt sköna åk.
Åkte iväg en sväng till Tandådalen senare på dagen men åkte bara två åk där borta typ. Gillar inte Tandådalen alls, tycker bara att det är ojämna backar osv. men själva resan dit och hem är sjukt rolig. Men måste nämligen åka en rätt lång knapplift som går både upp och ner så de flesta roar sig med att åka mellan knapparna och sitta på varandras osv. Och under resan tillbaka ville Malte sitta på sin snowboard och dra sig framåt men det gick så dåligt att jag och Edvard ramlade av liften tre gånger för att vi skrattade så mycket. Hade verkligen en enormt bra dag hela dagen och ska dessutom troligtvis till Trysil imorrn så är astaggad!!
Puss och Kram!♥
Bilder från dagen ^_^
 
  |   KOMMENTERA HÄR
Design: annadarner.blogg.se




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design