Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gympa uppvärmning

Skrivet:    ·  Allmänt
Var en rätt skev dag idag med lektioner och så, hade två håltimmar varav en på sista lektionen för franska. Så då tog jag, Siri och Tove tag i arbetet vi fick som läxa och gjorde det inne på bibloteket och det var verkligen skönt att få det gjort. Synd egnetligen hur lite man använder sig av bibloteket i skolan, allt finns ju där och det är ett himla mysigt ställe egentligen. Kanske blir mer av det i 9:an när man har fler och större uppgifter osv. men nu blir det bara någon gång ibland. Efter bilboteket var vi rätt flummiga alla tre och snart anslöt sig fler personer till vårt flummeri, så stod en grupp folk i trapphuset och skrattade ett tag innan vi delade på oss och jag och Tove gick hit.
Väl här bakade vi scones och myste ett tag men sen ringde Toves tyskalärare och påminde henne om att hon hade tyska så hon sprang iväg dit. Dock hade en bra bit av tyskan redan varit så hon kom rätt snart tillbaka och då började gympa uppvärmingen. Höll på med att försöka komma på koreografier till två låtar var och det tog ett tag. var rätt slutkörda båda två när vi var färdiga men det blev klart i all fall. Så nu är det bara att träna så det sitter i ryggmärgen eller vad mans ka säga haha.
Puss och Kram!♥
Scones bordet, bytte dock smör rätt snart då det där tog slut men ni fattar  :)
 
Toveeee ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design