Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lördagen

Skrivet:    ·  Allmänt, Kläder
Under dagen igår gjorde jag inte jättemycket. Var rätt trött hela dagen och snorade och hostade en del, men som vanligt trottsade jag min sjukdom och fick för mig att jag skulle ut på en promenad. Så var ute i lite mer än en timme i snöregnet och kom hem med en vattenskadad jacka, blött hår och blöta vantar+mössa men det var skönt ändå på nåt vis. Hittade något form av lugn när jag var ute och kunde lite släppa tankarna på allt annat, fick lixom fokusera på nuet och bara gå.
Redan på morgonen igår åkte min mamma och lillebror iväg till Sigtuna där några av våra kompisar bor för att hjälpa till att fixa en artonårs fest de skulle ha samma kväll. Jag, pappa och Märta åkte inte dit förens klockan fem när festen började och då var det redan en del folk där. Jag trodde det skulle vara en del av killen som fylldearton års kompisar där men det var egentligen ett släktkalas. Så vår familj och ett annat par var de enda som inte var familj/släkt där och trotts att jag var den enda i min ålder och den enda personen jag pratade med var Märta och alla vuxna blev det aldrig astråkigt. Hade rätt kul där och när vi kom hem där ifrån var jag sjukt trött vilket gjorde att jag hoppade över bloggningen. Såg några avsnitt av Gossip Girl innan jag märkte att jag började blunda mer än jag tittade och lämnade serierna till en annan dag istället. Vaknade vid tolv idag ungefär så får se vad jag gör under dagen, skulle tro att det inte blir så mycket.
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design