Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Peruker och glasögon

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter sista lektionen idag gick jag iväg till tunnelbanan direkt och åkte in till Gamla Stan där mamma jobbar. Efter att jag hälsat på alla där och så fick jag nycklarna till källaren, väl där nere visade mamma mig deras förråd som är fullt av olika saker till deras events. Mamma jobbar nämligen med att fixa fester, konferenser mm. till olika företag så de har en massa peruker, spel, hattar, smink, grilanger och aa you name it. Så mitt uppdrag blev att samla ihop en massa peruker och dyl. som vi ska använda snart (hemligt till vad). Var sjukt kul att bara gå loss där nere och plocka ut alla de här udda sakerna men ska bli sjukt kul att se slutresultatet.
Resan hem med tunnelbanan där emot var inte riktigt lika kul. Mamma skulle iväg på en gala ikväll så jag fick ta med mig alla grejer hem i en asstor kasse och att försöka vara smidig med en 1 meters lång kasse i rusningstrafik är inte lätt. Slog till hur många som helst och försökte vara så diskret som möjligt, och efter att en man misstänksamt kikat ner i kassen blev jag rädd att folk trodde att jag bar runt på en bomb typ. Så näe var lite halvkul men försökte att inte bry mig så mycket, när jag dock klev igenom spärrarna vid "min" station och fem saker flyger ut, och jag inte hör det för att jag har hörlurar med musik, och en kille och äldre tjej plockar upp det och får ropa på mig så att jag ska få tillbaka sakerna var jag rätt trött på dne där påsen. Men jag kom hem och jag överlevde och nu MÅSTE jag plugga NO!!!
Puss och Kram!♥
Kul att åka hem med den här måste jag säga haha
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design