Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The Wedding Date

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
När Kat Ellis får en inbjudan till sin systers bröllop och får reda på att hennes ex-pojkvän, som hon också var förlovad med, ska vara best man vet hon att hon måste skaffa en eskort för att göra honom avundsjuk. Men Kat är en kvinna som har all fokus på sitt jobb så hon har inte tid att gå ut på dejter. Istället hyr hon in en man som ska spela hennes pojkvän, och det känns ju som en rätt vattentät plan tycker Kat.Men saker blir inte riktigt som hon tänkt sig och mannen hon hyr lyckas övertyga alla inklusive Kat själv att han är djupt förälskad i henne och snart tar allt en helt ny vändning.
Jag har sett den här filmen ett antal gånger och den är lika mysig varje gång. En typisk tjejfilm som gör att man både skrattar och gråter. Ett bra tips om man någon gång ska kolla på film själv eller med kompisar och inte vill ha något allt för komplicerat.
 
 
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design