Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Trysil

Skrivet:    ·  Allmänt
Fick gå upp ännu tidigare än vanligt idag då vi bestämde igår att vi skulle dra till Trysil idag tillsammans med våra kompisar. Så efter en timme i bil och tonvis av norska accenter och skämt kom vi fram till ett sagolikt vackert Norge.Vädret var helt ok men var någon plusgrad och snöregn så blev rätt trögt att åka så jag blev verkligen sjukt besviken. Dessutom hade det snöat så mycket under natten att allt pistat blivit begravet så var som att åka puckelpist i vissa backar pga. av snön som samlats på hög.
Men efter lunch stack jag iväg med Malte, Edvard och Edvards lillebror Vilgot till några andra backar och där var det jättebra! Körde mycket offpist och skogsåkning som inte var jättebra för Vilgot som är hyfsat ny på snowboard som han åkte. Vet inte hur många gånger vi alla fyra låg i någon grop någonstans eller hur många gånger jag ramlade ihop av skratt. Kan i alla fall räkna med en rätt duktig träningsvärk i både magen och låren imorrn så får se hur det blir då...
Puss och Kram!♥
Utsikt från mitten av en backe
Bilderna på sidan är från en av gångerna vi ramlade och i mitten en skylt
 Oså en bild på mig haha ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design