Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

American Horror Story

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Efter Vivien Harmon tar sin man på bar gärning när han har en affär med en annan kvinna bestämmer sig familjen för att bryta med allt gammalt och flytta till Los Angeles. De hittar en gammal renoverad herrgård som trotts sin historia med ett fler tal mord och dödsfall ändå blir familjens nya hem. Men familjen har det allt annat än lätt, Vivien och Ben (hennes man) kämpar för att få förhållandet att fungera och samtidgt kämpar deras tonårsdotter mot depressioner och sitt förhållande med grannpojken Tate som är långt ifrån en dans på rosor.
American Horror story har för tillfället fyra säsonger och alla säsonger är fristående från varandra vilket gör att säsong två, tre och fyra inte stämme rin på beskrvningen. Så det jag berättat om är säsong ett och om jag fortsätter kolla kommer inlägg om handlingen i de andra säsongerna allt efter som :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design