Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bra dag i skolan

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter ett enormt träningsuppehåll under julen var jag med på gympan imorse, var typ bara vanliga bollgrejer osv, men det var så kul. Vill komma igång med träningen igen nu! Tror dansen börjar nästa vecka men saknar verkligen när jag och Frida gymmade, får se till att skaffa gymkort eller liknande inför i vår nu för jag tränar som bäst när jag väl är på plats. Att få mig att gå ut att springa av egen vilja är ungefär lika lätt som att få en fisk att cykla, på riktigt. Så måste ha något som driver mig, något som ett gymkort :)
Men i allmänhet idag har skolan varit bra och så. Skrattat en massa och tagit igen några dagar av dåligt humör från min del. Helt sjukt hur mycket folk kan göra för än, hur glad de kan få än att känna sig utan att de ens vet om det. Vet att jag skrivit det förut men skriver det igen, älskar min klass så mycket vissa dagar och det här var verkligen en sån dag. Det är sånt här som får mig att längta till skolan vissa dagar, ni vet känslan av bara total lycka och när man kommer in i ett sånt mode som göra att man strunar i allt egentligen och bara kör. När man har vänner som man kan vara sig själv med så behöver man inte mycket mer egentligen. Eller inte jag i alla fall.
Puss och Kram!♥
 Wille, Oliver och jag ^_^
♡Elsa Ohrås♡
Skrivet: 2015-01-15,  kl. 17:44:51 Blogg:  http://ohras.blogg.se/

Hej! Jag har precis skapat en ny blogg, skulle bli jätteglad om du skulle kolla in den och kanske kommentera lite :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design