Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Brist på idéer

Skrivet:    ·  Allmänt
Jag vet att ni vill ha två inlägg per dag och jag lägger gärna upp det också men just nu har jag totalt slut på idéer och det känns som att allt jag är på väg att lägga upp nyss var med och så vill jag ju inte ha det. Så vad vill ni se för något? Och snälla snälla läsare skriv något nu så jag vet för annars slutar det med att det bara blir två inlägg när jag sett en film jag vill berätta om eller när jag hört någon bra låt och det är inte jätteofta. Så guys vad vill ni läsa om eller se här?
 
 
♡Anonym♡
Skrivet: 2015-01-29,  kl. 18:48:17

Jag skulle gärna se fler collage på kläder du skulle vilja ha. Antingen från en viss butik eller hemsida eller en outfit som du gärna skulle vilja bära

♡Anonym♡
Skrivet: 2015-01-29,  kl. 18:51:54

Gärna inlägg som innehåller lite härliga bilder bara
Citat som du gillar
Berätta om resor du varit på/ vill åka på
Tips på andra bloggar
Inlägg med åsikter liknande feministinlägget du skrev! Kanske om Sverigedemokraterna, skolan, fördomar, ideal i samhället

♡Ella♡
Skrivet: 2015-01-29,  kl. 21:41:50

Gärna mer klädinlägg och så, och filmer eller serier som är bra. Gillar dina filmtips :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design