Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Kort dag idag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har haft en väldigt kort dag idag eller hade vanliga lektioner i början av dagen men musik, SO och bild men från lunch och framåt hade vi hål. Eller lunchen fick vi äta i skolan men lektionen efter det, NO, var utan lärare då han varit sjuk rätt länge. Efter det var det språk och då var iof bara franskan iställd då vår franska lärare fick åka till akut för att en av fransmännen halkat och skadat axeln. Så var lite last minute men fick hemuppgifter som inkluderade att översätta två sidor från franska till svenska samt ett gäng glosor som vi ska göra under veckan.
Spenderade håltimmen med Tove och Jossan men då Jossan har spanska var hon tvungen att gå tidigare än oss så var resten av eftermiddagen med Tove här. Pratade en del om sommarplaner, den möjliga Frankrike resan i 9:an samt en massa annat. Passade även på att läsa varandras texter på svenskan samt ge feedback på de. Tycker om att läsa andras texter och arbeten när man är färdig med det för att få insperation av andra än sig själv och kunna utveckla sina tankebanor till kommande projekt. Sorry blev mycket om skolan nu, men för att byta ämne helt kan jag berätta att videon om 2014 kommer ut imorrn under dagen samt att jag ska försöka göra fler videos nu framöver då uppdateringen på vfm varit pinsamt dålig. Ska bara se till att ta mig tiden åt det :)
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design