Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Prata

Skrivet:    ·  Allmänt
Träffade Ida idag efter att jag insett att rösten kommit tillbaka. Började med att ta en promenad, trotts att det snöade en del men det var så skönt. Satt ju inne hela dagen igår så att få komma ut och få frisk lust var helt amazing. Pratade på om rätt många saker asså verkligen allt, vilket var riktigt skönt tror det kan vara bra att prata med någon uti från skolan ibland. Någon som inte finns där hela tiden och upplever allt utan bara får höra en historia och komma med råd osv utifrån det men även höra någon annans tankar och få en inblick av hur det kan vara eller vad som kan hända eller rent av hur någon känner sig. Tror vi alla behöver det ibland.
Efter att vi varit ute och gått gick vi till henne och lagade lunch, blev att vi stannade kvar där sen. Kollade igenom skolkataloger, pratade, kollade på videos och såg några gamla Glee avsnitt som gick på tv just då. Var kvar där rätt många timmar men är hemma nu haha, som att man inte förstod det :) Sitter och hostar något enormt och håller på att ladda upp inför skolan imorrn. Tänkte även kika på några serier och så sen innan jag går och lägger mig. Blir tidigt i säng idag för var helt slut imorse, vaknade vid elva ungefär så måste vänja kroppen...
Puss och Kram!♥
Mästerkockar på hög nivå ^_^ 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design