Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Slut för den här gången

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter två dagar i Romme har jag träningsvärk i hela kroppen och lyckats bygga på min förkylning rätt rejält. Hostar, snorar och har en rätt irriterande huvudvärk men jag lever och jag vet att jag blev sjuk under tiden jag gjorde något jag tycker om så vet inte om jag kan hata den ännu. Men känns bra att ha startat skidsäsongen nu, nästa gång vi drar iväg och åker är på Sportlovet då vi ska till Lindvallen hela veckan så det ska bli jättekul har aldrig varit där heller så är fett taggad :)
Bodde under dagarna på ett hotell i Borlänge vi bott på tidigare och det är jättemysigt osv. hade ett familjerum så alla fem kunde bo i samma rum. Faktiskt extremt få hotell som har rum för alla fem så brukar bo i två separata men blir så mycket mysigare med alla på samma ställe. Dessutom tar man sig upp lättare på morgonen när man har två småsyskonen som är väldigt måna om att deras storasyster ska upp så tidigt som möjligt. Känns skön att ha åtminstånde en ledig dag kvar innan skolan börjar, skulle lätt ha en vecka till men men nån gång måste den ju starta igen... :(
Puss och Kram!♥
I backen ^_^
Lunchen idag (sorry för dåliga bilder är från pappas gamla kamera...)
 
♡Amanda♡
Skrivet: 2015-01-06,  kl. 20:59:11 Blogg:  http://nouw.com/amandanygren

Jättefin blogg du har! Ta gärna en titt på min om du har lust. :)




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design