Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Tacokväll

Skrivet:    ·  Allmänt
Har bara en lektion efter lunch på fredagar så igår efter att vi slutat hoppade jag, Tove och Jossan på t-banan åkte till Tallkrogens ICA, köpte Ben & Jerrys åkte tillbaka och gick hem till Jossan och hade värsta mysiga eftermiddagen där sen. Åt B&J och kollade på LOL, sjöng med i alla låtar i filmen, sa alla repliker i förväg och hypade återigen över alla skådespelare och hur underbart allt är i USA. Helt sjukt vad underbar den filmen är och hur många gånger vi sett den tillsammans, Jossan sa att den har blvit som vår film och det är verkligen så.
Efter att filmen var slut var vi kvar i hennes källare och pratade, kollade igenom en massa vines, lyssnade på musik och hade allmänt mysigt. Lagade tacos sen tillsammans och satt kvar i köket i hur många timmar som helst sen och bara pratade om allt asså verkligen. Senare på kvällen gick vi en promenad med en hund Jossans familj har hand om för tillfället också och återigen pratade vi ut under vägen och det fick mig verkligen att inse hur lyckligt lottad jag har som har så fina vänner, så tack!
Puss och Kram!♥
Tog Half Baked och Phish food, så goda båda två!!
Tove och Jossan ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design