Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Allsång på skansen

Skrivet:    ·  Allmänt
Mötte upp Ida, Alva(lillasyster) och Åsa (mamman) idag på kvällen jag, mamma och Malte. Åkte in till Slussen och sen vidare med båt över till Djurgården för att gå på Allsång på skansen. Började med att äta middag inne på Skansen på en restaurang som hette Stora Gungan. Blev en rätt flummig middag då det inte fanns några bord för oss allihop och vi barn hamnade själva. Skrattade sjukt mycket, var extremt hypade och åt jättegoda köttbullar där, hann även med en kort runda bland djuren innan själva programmet började vilket var kul.
Sen under kvällens gång uppträdde Alcazar, Viktor Olsson (hade aldrig hört talas om honom men han var skit snygg och asduktig) Svante Thuresson och Pernilla Andersson samt Molly Sandén. Var himla bra artister allihopa men Mollys uppträdande med "Dance like no one's watching" var ändå bäst. De frågade innan sändning vilka som skulle kunna tänka sig att komma upp på scen och dansa som om ingen annan såg och valde sedan ut ett par stycken. När de kom upp på scenen sen i direktsändning och körde järnet blev det värsta boosten för hela publiken och alla var bara genuint glada. Efter programmet kom en bonus del med en timmes konsert från Alcazar som också var himla rolig. De sjöng en massa gamla discolåtar och fick igång alla, och då menar jag alla verkligen. Så har dansat disco, sjungit allsång och skrattat tills jag fått ont i magen under kvällen. Helt enkelt en extremt bra kväll.
Puss och Kram!
Bild på vår middag :)
Bilder från när vi gick runt bland djuren samt på Pride flaggorna vid scenen
Alcazars öppningsnummer och hela programmets öppningsnummer
Viktor Olsson, Svante Thuresson och Pernilla Andresson och när alla deltagare fick blommor i slutet
 Molly Sandéns nummer ^_^
 Och slutligen bilder från Alcazars eftershow
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design