Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Badminton

Skrivet:    ·  Allmänt
På eftermiddagen idag drog vi iväg hela familjen till Rackethallen i området där vi hade bokat både en tennisbana och en badmintonbana. Har pratat rätt länge om att åka iväg och spela där då det är något vi alla tycker om så idag tog vi tag i det. Mamma var jättetaggad på att spela tennis så hon och Malte tog tennisbanan medan jag, som både suger på tennis och inte heller tycker om att spela det, tog badmintonbanan tillsammans med pappa och Märta.
Det blev inga jätteintensiva matcher mellanmig och Märtis men hon var väldigt mycket bättre än jag först trott och fick igång ett rullande spel ett flertal gånger vilket var jättekul. Spelade ett tag med bara pappa sen och fick upp flåset ordentligt, han passade hela tiden bollar så jag fick springa och sånt är så underbart. Efter lite mer än timme på banorna åkte vi hem igen och har nyss ätit middag, blev jordgubbar med mjölk så kunde inte slutat dagen på bättre sätt typ. Nu tänkte jag kolla ikapp några veckors PLL, har säkert missat fyra fem avsnitt eller något sånt så kände att det var dags nu.
Puss och Kram!
 Dagens middag ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design