Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Grym dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Dagens utflykt idag skedde till Pål och hans familj. Pål och Malte spelar i samma fotbollslag och tack vare att Påls familj också har hus här ute har deras familj och familjen vi bor hos lärt känna varandra. Idag skulle vi alltså dit till de på lunch och jag tror vi alla såg framför oss just bara lunch. Men vi åkte inte hem från Pål och de innan klockan var sju. Vi barn hade under den tiden spelat flera omgångar kort av olika slag, kört lite på studsmattan samt kört burken. Rätt häftigt vad lekar och rörelse kan förena människor och helt sudda ut alla ålders skillnader.
Hade verkligen sjukt kul hos de och nästan på direkten när vi kom hem sattes middagsfixet igång. Blev en enklare middag bestående av en macka med en sjukt god svamp stuvning på och efter det gick vi iväg till Matssons . Det är en krog supernära där vi bor. Idag hade de ett live band som spelade, så vi gick dit och lyssnade på det och det var fullt av folk där vilket var himla kul. Var en riktig sommarkväll bestående av en molnfri himmel, live musik och en massa fotbollsspelande. Kan knappt bli bättre :)
Puss och Kram! ♥
 Tog inte kort under lunchen eller kvällen så blir bilder från morgonen då vi plockade blåbär
 Åtta av tio totalt gav oss ut i en blåbärsfylld skog, åt tills vi inte orkade mer och fyllde ändå två liter på tjugo minuter :)
♡Emma♡
Skrivet: 2015-07-23,  kl. 23:42:47 Blogg:  http://Emmz.webblogg.se

Nackdelen med att plocka blåbär - Man får aldrig bort den där blå lila färgen från händerna xD




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design