Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Massor på en dag

Skrivet:    ·  Allmänt, Resor, Resor
En hel dag har gått här men det känns som så mycket mer. Har redan blivit jättebra vänner med Oscar och Iris, trivs jättebra i familjen, börjar förstå mig på hur Frankrike fungerar och har haft lite användning för min franska. Men jag skulme ljuga om jag sa att jag inte blev skit rädd varje gång jag var tvungen att säga något på franska, och då menar jag skiträdd. But I guess it will get easier och ju mer jag pratar desto lättare kommer det att bli liksom. 
Men bara för att kort dra igenom dagen började vi med att gå från familjens lägenhet på ett av Lyons många berg och ner till city. Gick förbi en helt magisk utsikts plats där man kunde se hela staden som fick mig att aldrig vilja lämna Lyon. Men fortsatte ner, kollade runt i city och fick en liten "guidning tur" av Iris och Oscar. Besökte även gamla staden och åt den godaste glassen någonsin, besökte ett miniatyr museum som även innehöll rekvisita och kostymer från askända filmer. Åkte Lyons t-bana, besökte en stor park tillsammans med Anna (mamman) där det fanns sköldpaddor och strutsar med mera och avslutade sedan dagen allihopa på en japansk restaurang. Kort sagt grym dag!
Puss och Kram! ♥
 Jag, Agnes, Oscar och Iris vid utsiktsplatsen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design