Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Musiken just nu

Skrivet:    ·  Musik
 
Asså omg u guys jag är obsessed av den här låten. Sträcklyssnar konstant och vill bara dansa, skratta och gråta när jag hör den, sjukt bra verkligen!
 
 
Vet inte om ni har sett Lemonade Mouth  men hon som sjunger den här låten är tjejen med asiatiskt påbrå i den här filmen. Hayley Kiyoko som hon heter har verkligen en asbra röst och den här låten är så stark, alla måste lyssna och se den här!
 
 
 Jack and Jack har släppt ett nytt album och det här är en av låtarna där, kunde inte vara lyckligare nu och dessutom är låtarna sååå bra ^_^
 
 
Det här är en riktig chill låt, man blir glad av den och skön i kroppen typ. Förstår ni vad jag menar haha?
 
Har aldrig hört talas om Florrie förut men har kollat igenom lite av vad hon gjort och hon är sjukt duktig! Det här är min favorit av henne just nu :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design