Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Spy

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
 
Susan Cooper jobbar som skrivbordsbunden CIA-analytiker. Hon sitter på kontoret och ger ständiga rapporter till CIA:s toppagent Bradley Fine, de två har jobbat så tillsammans i hur många år som helst så när Bradley råkar ut för en olycka och dör blir Susan förstörd. Under Bradleys sista uppdrag kommer det fram att Rayna Boyanov som för tillfället håller på att sälja en nuclear bomb vet namnet och utseendet på alla CIA agenter. Susan anmäler som frivillig att ta över det Bradley på börjat och innan hon vet ordet av det står hon ute på fälten och skuggar en av världens mest farliga brottslingar.
Den här filmen fick mig verkligen att skrattahögt flera gånger och den sög in en. Satt på helspänn från början till slut för man vill så gärna att allt ska gå som man vill. Den här filmen är väl lite grand en klassisk amerikans komedi action film men den är den sorten som absolut värd att se. Den har flera twistar och saker man inte alls förutspådde och dessutom har Björn Gustavsson en liten roll så bara det är anledning nog att se filmen!
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design