Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Vattenkrig

Skrivet:    ·  Allmänt, Resor, Resor
På grund av vi är elva pers, två familjer med fem i varje och Iris, och två av de elva är under åtta år är det svårt att köra någon form av ssightseeing som jag och Agnes har gjort under veckan. De mindre, inklusive min och Agnes småbröder, har svårt att förstå att det inte går att  bada överallt i alla städer och då Lyon är en stad som saknar tillgång till sjöar blir det rätt svårt. Så idag tyckte föräldrarna och alla att vattenkrig var en bra idé. Jag var extremt skeptisk i början och tyckte bara det kändes tråkigt. Men det är svårt att inte ryckas med och snart hade jag lika kul som alla mindre barn och de vuxna :)
Stannade i parken rätt länge och fördrev tiden med vattenkrig, någon form av yoga, olika bollekar, solning, långa konversationer i skuggan med mera. Efter tiden där tog vi en promenad förbi ett glasställe på vägen hem där vi fikade allihop och efter lite olika promenadvägar hem från alla oss var vi hemma i ett par timmar. Bytte sedan om till finkläder och gick iväg till en restaurang. Satt på deras enorma uteservering och fick smaka fransk mat. Det var gott där men måste tyvärr säga att maten inte riktigt levede upp till sitt höga pris. Var en sjukt mysig restaurang i alla fall och personalen var hur trevliga som helst.
Puss och Kram! ♥
 Agnes och Märtisen
 Två bilder på hela gänget 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design