Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Aktiviteter hela dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit fullt ös hela dagen idag från början till slut. Direkt efter frukost imorse satte jag och mormor oss i bilen och åkte in till Eskilstuna då mormor hade en klipptid. Efter klippningen åkte vi en supersnabb sväng till Tuna Park där vi skulle köpa jordgubbar och linnen till gammelmormor, för att sedan åka hem, byta om och tillsammans med Malte och morfar åka iväg till morfars syster och hennes man som fyllde 75år.
Hos de var det fullt av vänner till de samt en av våra sysslingar Anna som jag och Malte var med. Det bjöds på smörgåstårta, vanlig tårta, massor av fika och uppträdanden av dragspel med mera. Efter någon timme kom ytterligare en syssling till oss, Annas syster, Ida och då började vi fyra spela olika kortspel för att snart gå ut där vi körde alla standard grejer som Vinken, Burken och Femton. Fick även för oss att vi skulle ro i morfars syster och hennes mans lilla roddbåt för tre personer ut till en ö en bra bit ut i sjön. Så det gjorde vi och det gick lite halvbra. Skrattade så mycket under den resan dit, när vi skulle kliva i land och de tjugo meter vi gick på ön innan alla blev livrädda för fåglarna med mera och på tillbaka vägen när vi satt och skreksjöng olika låtar. Hade extremt kul verkligen så känns kul att vi ska vara med de imorrn också på midsommar.
Puss och Kram!
 
Fick dricka och sånt när vi kom
Olika bilder på maten, ovan är det lunchen typ och bilderna nere är från lite av fikat ^_^
Några av gästerna, födelsedagsbarnet himself är han längst till vänster, Rolf :)
Bild på morfar, mormor och Ida och Annas mamma, dragspels uppträdandet samt när vi skulle iväg m båten



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design