Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Första sommarlovs dagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Ja nämen hörrni då har första dagen av sommarlovet precis passerat och jag har spenderat mer än hälften av dagen deppig på grund av saknaden av mina vänner, två andra hädelser samt känsloproblem. Som att det inte räckte med allt annat tyckte huvudet, eller hjärtat eller vad det nu är, att jag lika gärna kunde gå och få något som är på väg att bli mer än kompis känslor för en kille jag inte kommer träffa troligtvis på tio veckor. Japp thanks kroppen för att jag fick det över mig nu, behövdes ju verkligen.
Min dag har spenderats på altanen i princip. Har legat ute och solat i omgångar, suttit och läst på studsmattan, släpat ut datorn och skrivit en massa på boken, druckit fem liter vatten och tagit det lugnt bara. Nu på kvällen träffade jag även Tove ett tag då hon åker bort imorrn och vi inte kommer träffas på ett ganska bra tag då vi kommer åka om varandra, alltså när hon är hemma är jag borta och så vidare. Så gick runt och pratade om en massa saker och hade allmänt mysigt. Kom hem för ett tag sedan nu och sitter och lyssnar igenom en massa musik, finns så många jag vet att jag kommer spela sönder nu i sommar men så är det väl alltid på sommrarna :) 
Puss och Kram! ♥
Dagens lunch haha (macka med lax typ)
 
♡rememberthiis.blogg.se♡
Skrivet: 2015-06-11,  kl. 23:33:25 Blogg:  http://rememberthiis.blogg.se/

Härligt :))




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design