Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Helg på landet

Skrivet:    ·  Allmänt
Låg i sängen i mer än halva dagen idag och typ sov och kollade på youtube. Kände dock när klockan var två att jag borde komma igång med dagen. Stod i typ tjugo minuter och försökte få mina ben raka så jag kunde så normalt (träningsvärk från helvetet) sen blev det packning. Är hos mormor och morfar nu, kommer dock bara stanna över helgen, så plockade ihop lite grejer inför det. Tog även tag i att spela in videon med frågestunden som för övrigt kommer komma upp som två delar, men jag spelade in den försent och kunde inte ta med mig datorn så den kommer inte upp förens på måndag när jag kommer hem. 
Ja men som sagt är hos mormor och morfar nu. Har ätit pizza, pratat om vårat nya kök, pratat lite sommarplaner och nu sitter jag och kollar på nån  film med Ryan Gosling som går på 2:an. Den är lite halvskev, vet inte riktigt vad den handlar om men är typ skönt att bara ha bakgrundsljudet. Så extremt deppigt med vädret nu så blir att man bara sitter inne, var är solen? Har hört att den ska komma om en månad typ men ja vill ha den nu. Får väl se det från den ljusa sidan och minnas att det var ungefär så här förra sommaren också innan värmen kom :)
Puss och Kram! ♥
 Någon random bild från förra sommaren hos mormor och morfar



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design