Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Japansk lunch

Skrivet:    ·  Allmänt
Var jätteordentlig imorse och satte alarm och allting för att jag skulle in och luncha med mamma. Men när jag står redo att gå iväg till tunnelbanan inser jag att jag är en timme för tidig och detta är SÅ typiskt mig så jag fick helt enkelt sätta mig ner igen. Hittade en ny serie (ja jag vet det är extremt dumt) som heter Empire och den var så bra att jag dog som jag kollade på men än så länge finns bara 1 avsnitt ute på Viaplay, man ba tack så mycket. Tack.
Kom iväg sen i alla fall i rätt tid och åkte in till mamma i gamla stan. Vi lunchade på en japansk restaurang på Stora Nygatan som var hur bra som helst. Beställde varsin fem bitars sushi samt en dagens rätt som var tepura friterad lax och det var så gott. Efter lunchen gick mamma till jobbet och jag tog en promenad hem vilket var jätteskönt. Låg och solade ett tag när jag kom hem sen men blev bara en snabbis för var iväg och "hälsade på" en familj jag ska barnvakta hos imorgon under dagen. Har faktiskt två jobb imorrn, två timmar under dagen hos de jag hälsade på och sen ska jag hämta ett av barnen jag passade i lördags från dagis på eftermiddagen. Hur kul som helst att jag får något att göra, älskar det här :)
Puss och Kram! ♥
 
Sushin ^_^
 Jag och mamma vid lunchen
 Och den to die for goda laxen, krävdes dock en hel del soja men stort tips om ni går dit på en måndag!
♡Mormor♡
Skrivet: 2015-06-16,  kl. 07:03:49

Mina lyxtjejer.....




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design