Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Love and other Disasters

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Emily Jackson, eller Jacks som hon kallas jobbar på brittiska Vouge som assistent. Hon bor tillsammans med sin bästa vän Peter som är homosexuell och sover tillsammans med sin ex-pojkvän livrädd för att få sitt hjärta krossat om hon tillåter sig själv att älska. Istället har hon utnämnt sig själv till "match-maker" för alla sina vänner och gör allt hon kan för att få de att hitta kärleken.
När modefotografen på Vouge en dag kommer med en ny hjälpreda från Argentina bara vet Jacks att han måste gå på en dejt med hennes bästa vän Peter. Paolo (hjälpredan) skulle vara helt perfekt för Peter och Jacks gör allt hon kan för att de ska träffas. Men allt är inte som Jacks tro och under tiden får hon jobba med sin ex-pojkväns drömmar om att de två ska ta sin relation till en ny nivå, Peters drömmar om en konstnär han av en slump sprang stötte på i en hotellfoajé samt ytterligare en av hennes bästa vänners ständiga känsloutbrott.
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design