Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Sommarkänslor

Skrivet:    ·  Allmänt
Molnfri himmel, en massa plusgrader och nästan vidstilla ute och jag skulle inte kunna vara gladare. Klev upp imorse och kände mig överkörd från balen igår, var extremt otaggad på allt och låg kvar i sängen i en timme efter att jag satt alarm. Men när jag duschat, insett att det var sommar ute, ätit frukost med mera och gått ut genom dörren kände jag mig fortfarande överkörd, men jag var extremt taggad på allt. Startade med ett återsamlingsmöte för alla servitörer där vi fick massor av beröm som involverade att vi var bland de bästa servitörer som serverat på balen genom åren. Fick även ett 200:- presentkort på alla affärer i Farsta Centrum så det var ju jättekul. Ångrar inte en sekund att jag skrev upp mig på att göra det.
Fick även sluta jättetidigt idag då vi inte har något vettigt att göra på lektionerna längre. Men alla mina kompisar skulle iväg på studentmottagningar, var sjuka eller hade andra planer så jag gick hem själv. Tog på mig shorts fick tag på en bok och mina hörlurar och lade mig på altanen. Låg sedan och solade i typ 3-4 timmar men i omgångar såklart. Låg ute i en timme, var inne och lät kroppen vila, för att sedan gå ut en timme till. Men blev alldeles för varmt efter ett tag så satte mig i halvskuggan på studsmattan istället resten av eftermiddagen. Åt till och med middag utomhus med familjen så like I said kan jag inte vara gladare.
Puss och Kram! ♥
Det var 18*c i skuggan people!
 Glass efter middagen ^_^
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design