Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

The Duff

Skrivet:    ·  Film och TV-serier
Bianca Piper och hennes två bästa vänner Casey och Jess har varit vänner hur länge som helst och växt upp tillsammans i princip. Bianca har alltid sett de som sina jämlikar såklart de är ju vänner men när hon är på en fest en kväll får hon för första gången höra ordet DUFF. Designated, Ugly, Fat, Friend. En DUFF är något som finns i alla kompisgäng, det är den där kompisen som är lite mindre snygg än de andra, den som killarna vänder sig till när de vill stöta på dennes snygga vänner. Helt enkelt den något töntigare och något fulare.
När hennes granne Wesley påstår att Bianca skulle vara sina vänners DUFF tror hon inte det hon hör. Det är väl klart att hon inte är en DUFF, hon är väl precis som sina vänner? Men så börjar fler och fler av de beskrivningar Wesley berättat om DUFF's stämma in på Bianca och hon bestämmer sig för att steppa up sig själv. För att göra det tar hon hjälp av Wesley.
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design