Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Underbar avslutning

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade en sån sjukt bra dag igår att jag knappt vet var jag ska börja för att förklara för er. Det var skolavslutningen för min, och bascilly varenda annan Stockholms skola igår. Vår skedde som vanligt på skolgården där en stor scen var placerad, på den uppträdde en grupp med Boulevard of broken Dreams, Alfred och Vera sjöng Riptide, en kille i nian spelade gitarr och han var galet duktig. Jag stod och gapade under hela uppträdandet och när han var klar fick han stående ovationer och applåder som aldrig ville ta slut. Tätt efter honom kom ytterligare en kille i nian som sjöng även han sjukt bra och sen avslutade vår nya rektor med att berätta att han tänkte införa en ny tradition på vår skolakort efter det sattes musik igång och han börjar dansa på scenen och han fick igång hela publiken.
När allt på skolgården var slut, vi hade varit i klassrummet och fikat och fått våra betyg åkte jag, Tove, Jossan, Erik, Oliver, Jonte, Edde, Axel, Fille, Mattias och Wille in till stan för att äta lunch. Tog alldeles för lång tid för oss att komma överens om något men det slutade att vi gick till Subway och köpte med oss mat, med redan då gick Mattias och Wille. Vi andra nio fortsatte iväg till en park i alla fall där vi hade picknick och sedan stannade i 5 timmar, fullt seriöst. Erik och Jonte hade med sig en vanlig boll och en amerikansk fotboll så vi körde en massa bollgrejer, låg och pratade i skuggan, solade med mera. När klockan blev över sex kände vi alla att vi var rätt hungriga dock så vi åkte hem, köpte Billys Pan Pizza, gick till Erik och åt där. Kvällen där var sedan som en film allting. Skrattade hur mycket som helst, spelade fotboll, satt ute hela kvällen runt ett stort utebord, blev olovligt flummiga och levde ut kvällen till max. Börjar nästan gråta när jag tänker på det nu, hur mycket jag älskar mina vänner och att jag kanske inte kommer så se de på tio veckor. Vill knappt prata om dagen igår för att den var så perfekt så ska sluta nu och njuta av lovet vi har fått.
Puss och Kram! ♥
 Erik, jag, Jonte, Jossan, Tilda O, Axel, Tove, Mattias, Oliver, Edde och Fille :)
 Bilder från parken haha
 Ord kan inte beskriva kärleken till dessa människor ♥♥♥♥♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design