Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Återträff med Enskedespelet

Skrivet:    ·  Allmänt, Enskedespelet-2014
Har gått mer än ett år sedan vi började repa på Oliver Twist. Vid den här tiden förra året hade vi fortfarande inte börjat med ett rep i veckan men vi var på väg att börja med det och vi visste att det bara var lite mer än en månad kvar tills vi började spela på riktigt. Tror inte ni förstår hur mycket jag saknar det, visste det knappt själv tills idag på återträffen när de visade upp bilder och filmer från backstage. Saknar tältet och den stora familjen där så mycket!
Idag i alla fall började de med ett årsmöte typ och det var riktigt segt haha, men sen satte de igång med ett bildspel och visade videos mm. Alla från gamla Sikes gäng(gruppen vi spelade på scen) som var där satt och blev fett emotional och man märkte verkligen hur mycket spelet betyder för alla. Vi fick även möjlighet att köpa filmen från föreställningen när vi var där. Så var det första jag kollade på när jag kom hem, de som filmade föreställningen har dock gjort det riktigt skevt men men, det är bättre än inget i alla fall :)
Puss och Kram!♥
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design