Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Lördag

Skrivet:    ·  Allmänt
Var som vanligt på helgerna helt underbart att vakna upp imorse helt av mig själv, inget alarm, ingen stress utan bara lugn och ro. Gick upp och åt frukost sen och hamnade mitt i en klarvaken familj som sprang runt. Pappa åkte tidigt imorse iväg till Schwiez med ett gäng kompisar så var bara fyra i familjen under förmiddagen. Så vi gick upp till Globen, då mamma skulle iväg på fest nu ikväll och vi behövde köpa presenter. Men jag lyckades även få med mig en ny mascara och nya hårsnoddar för alla mina går sönder eller försvinner spårlöst så har levt på en blå skit liten i två veckor typ...
Aja när vi kommit hem och ätit lunch kom mormor och morfar hit och bara minuter senare kom även Annika, vän till mamma sen way back, och hennes son Julian, Maltes kompis. Blev fika med allihop, åt muffins mamma bakat imorse och myste ett tag innan hon och Annika var tvungna att göra sig iordning för festen. Så är för tillfället bara jag, Malte, Märta och Julian här tsm med mormor och morfar. Ska äta fahitas ikväll och sen tänkte jag dra mig ner till mitt rum och kika på film, oklart vilken men hittar nog någon bra :)
Puss och Kram!♥
 Muffinsen ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design