Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mycket kultur

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte hem redan vid klockan tolv idag från Norrköping då Malte hade match på eftermiddagen och Märta skulle på kalas. Så blev mysfrukost där och utelek i det sjukt varma vädret en snabbis innan mormor och morfar skjutsade in oss till stationen på väg hem. Så de kom dit som en bonus för att barnvakta pluttisarna och Märta när vi var på teater, så har varit som en liten släkthelg typ vilket var jättemysigt.
När vi kom hem drog Malte och Märta iväg nästan direkt men mamma och jag var kvar. Hon hade fått biljetter till "Ägd" som är Henrik Schyffert och Fredrik Lindströms senaste pjäs så vi tog en lång promenad till Stockholm Waterfront där den spelades. Så blev typ teater igen fast en mer stand-up, monolog liknande variant. De var sjukt roliga båda två och skrattade så många gånger när de båda verkligen spårade ur och drog sakerna till sin spets. Detta var dock deras sista show här men vet inte om den kommer spelas vidare, gör den det är den ett stort tips!
Puss och Kram!♥
Demonstranter ang. kvinnliga rättigheter på Slussen  
Efter att jag och mamma kollat på Ägd gick vi och åt Sushi, såå gott ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design