Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Mycket på en dag

Skrivet:    ·  Allmänt
Har varit en rätt händelserik dag idag full av både bra och dåliga grejer. Hände en rätt allvarlig grej i skolan där en kille blev skadad bland annat och när jag trodde att de flesta skulle vända ryggen till kom alla och hjälpte. Vi var säkert åtta personer som hjälpte han som skadat sig och det fick mig verkligen att bli glad över hur fina vänner jag har och som finns i vår klass. Lektionerna där efter var riktigt bra och han som skadat sig var största fightern och kom tillbaka så då blev alla typ jätteglada. Satt i en stor grupp och bara pratade och hade det allmänt mysigt osv.
Följde med in till stan med Tove och Jossan sen för att Tove skulle byta in en jacka och för att jag skulle fylla i praolappar. Nu är det bestämt att jag och Tilda O ska praoa på Espresso House i Skrapan vecka 17 vilket är sjukt skönt så har bara en vecka kvar att fixa. Var inne och klargjorde arbetstider mm och så idag, och efter det var vi tre var kvar inne i stan ett bra tag och gick runt en del. Träffade även två killar där inne som vi var med ett tag och som var fett sköna. Drog iväg på dansen efter det och hade bästa passet på länge dessutom så blev en riktigt bra eftermiddag!
Puss och Kram!♥
 Tilda, Jossan och jag på lektionen :)



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design