Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Otursfredag

Skrivet:    ·  Allmänt
Slog mig inte förens nu att det är fredagen den trettonde igen och idag har verkligen varit en dag av otur för min del. Kan börja med imorse när jag stressade iväg till skolan som vanligt och sprang så jag knappt kunde andas bara för att inse precis när jag kommit fram att jag var tio minuter för tidig. Ja, jag sprang alltså i onödan. Första lektionen rullade på bra och på andra fick jag, Jossan och Tove jobba halva och sen gå ut och träna på våra gympa uppvärmningar som vi skulle ha på lektionen efter. Nästan direkt när jag började med min fick jag attack mensvärk så behövde gå till skolsyster och ta ipren. Men den släppte allt efter som och min uppvärmning gick bra osv.
Överansträngde mina lår dock så fick typ kramp i benen, smidig som är. Men provet gick bra, satt kvar längst av alla tsm. med Wille som alltid typ och fick panik skriva ner sista svaret för att nästa klass kom. Men tog mig hem utan att skada mig, och har haft en rätt bra eftermiddag. Spelade in en ny video, kollade på lite Glee osv. Tänkte börja se om jag kan beställa hem nya bilder till mitt rum men photobox ligger nere för tillfället så får ta min otur och vänta lite och försöka senare.
Puss och Kram!♥
 Major tb till hösten 2013 och London ^_^



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design