Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Pluggat hela eftermiddagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Hade ytterligare ett elevens val tillfälle idag inför 100 års dagen i skolan den 23 maj. Vår grupp på elevens val är rätt flummig och jag, Jossan och Tilda O hittade typ ingen seriös uppgift förra gången. Så idag när Tilda var sjuk, och alla intervjuer vi gjorde förra gången var på hennes iPad, gick jag och Jossan runt och pratade med alla andra i vår klass i de andra grupperna under tiden. Så basiclly det enda vi gjorde på förmiddagen var att gå unt och prata med andra.
Efter lunchen där emot, och vi fått intervjuerna, satte jag och Jossan oss och skrev rent intervjuerna. Kort där efter slutade vi så gick hem och satte mig och pluggade SO, och gjorde det sen hela eftermiddagen. Satt och kikade med gruppen jag jobbade med i torsdags på hotellet också samtidigt. Alla använde den som en frågegrupp så satt och ställde frågor och svarade på andras vilket var jättebra för fick så mycket hjälp, och en hel del alternativ att fylla ut svaren på "inför provet" frågorna vi fått. Så ska snart återgå till plugg igen nu är det franska. Har ett läsförståelse prov i det imorrn också så blir dubbelprov imorrn men det känns som att jag har koll på läget så det är skönt :)
Puss och Kram!♥
Spegelseflie ^_^
 
Pluggningen..



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design