Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Skolan tar över mig

Skrivet:    ·  Allmänt
Ni förstår inte hur mycket jag längtar efter en eftermiddag utan plugg eller en dag i skolan utan stress över allt just nu. Satt ju hela eftermiddagen igår med plugg inför idrottsprovet vi skulle haft idag och spelade in mig själv är jag läste upp häftet imorse och gick runt och lyssnade på det på repeat HELA morgonen för att få allt och fastna Sen när vi kommer till lektionen idag har vår lärare valt att skjuta upp provet en dag och hävdar att det är mitt, Tove och Jossans fel för att vi kom och var osäkra på vad provet handlade om igår. Så alla blev skitsura och jag blev apstressad, kommer därför ha två prov lektionerna efter varandra imorrn...
Har ju lagt upp mitt pluggande med prov dagarna i åtanke så min plan var hela tiden att plugga idrott först och NO sen vilket gjorde att det här ar min NO dag. Så efter skolan gick Tove, Tilda O och jag hem till Tilda O och myste lite med hennes valp bara för att sen nördplugga till NO:n. Har läst igenom allt och skrivit ner svaren på frågorna två gånger. Men sitter och är stressad nu över att jag kommer vara helt slut i huvudet på gympan imorrn och ha glömt allt då NO provet är precis innan. Åh vet inte är så stressad klarar inte av livet!
Puss och Kram!♥
Högarna av plugg hos Tilda haha :)
Valpeeeen ♥♥♥
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design