Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Bio med Ida

Skrivet:    ·  Allmänt
Efter att ha sovit till lunch, ätit frukost och fixat alt jag skulle gjord jag mig redo för att gå ut på en promenad. men precis när jag fått på min skorna började det duggregna ute, så jag blev lite smått besviken men tänkte väl att det skulle gå över. Så klev ut genom dörren och då öppnade himlen sig typ och det vräkte ner regn, i ungefär fem minuter, så jag kom ut i alla fall. Kan ju inte säga att jag förstår mig på Sveriges väder direkt, finns ingen logik bakom det.
Efter promenaden var hela familjen samlad hemma så vi fikade rabarberpaj som pappa bakat och firade mamma lite på morsdag. Kort efter det kom Ida hit och då gick vi iväg till tunnelbanan och åkte in till Hötorget och Sergel. Träffade Ida i torsdags och då började vi prata lite om att kolla på Pitch Perfect tillsammans, tänkte göra det i fredags men fanns inge tid som funkade för oss båda så blev idag istället. Har aldrig varit så taggad för att se en film någonsin i mitt liv och har aldrig suttit med ett sånt stort leende i mitt ansikte konstant i två timmar förut. Helt underbar film var den och jag vill bara se den igen. Ni som inte har sett den GÖR DET på riktigt ni kommer inte ångra er. Den är värd varje krona!
Puss och Kram! ♥
Innan bion ^_^
 Sushi till middag, extrem lycka :)
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design