Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Födelsedagen

Skrivet:    ·  Allmänt
Blev väckt imorse av familjen som kom ner och sjöng. De hade med sig frukost på sängen och paket och sjöng alla verser i "jamå hon leva" låten. Fick två tidningar, Vecko Revyn och nån resetidning, samt en lego gubbe med en cykel. I lego gubbe paketet satt ett snöre och efter att jag följt hela snöret upp från källaren och ut på altanen stod en riktigt cykel där och jag tror inte ni förstår hur glad jag blev. Min gamla cykel håller typ på att falla ihop så kändes jättebra.
Lite senare på dagen hoppade jag och mamma upp på varsin cykel och körde in till stan. Kollade lite kort runt på söder men höll oss sen vid Gallerian och stora Åhléns. Syftet var att jag skulle hitta en vårjacka och ett par vårskor och jag åkte hem med båda två. Jackan är to die for och skorna med så jag är himla nöjd med mina inköp. Har även tagit emot så många gratulationer, flera redan natten tills idag, under dagen som verkligen gjort mig glad. Att få höra att man är uppskattat och omtyckt kan ju vara det härligaste någonsin och då vet man att man gör något rätt i alla fall. Nu ska jag sätta mig i soffan med min dator och kolla på LOL, har verkligen längtat efter den filmen så nu är det dags asså!
Puss och Kram! ♥
 Indiskt in my heart
 
♡JUNITJEJ♡
Skrivet: 2015-05-02,  kl. 21:14:53 Blogg:  http://www.junitjejen.se

SÅ gott med indiskt!




DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design