Startsidan  ·   Instagram  ·   We♥It  ·   Youtube

Gröna Lund

Skrivet:    ·  Allmänt
Åkte iväg till Gröna Lund imorse tillsammans med Jossan, Oliver och Erik. Hade planerat att vi skulle vara där i god tid för att slippa de värsta biljett köerna, men nästan precis innan vi åkte iväg imorse hittade Jossan något erbjudande som innebar att man fick biljett och åkband som ett sms. Så fick rätt mycket tid på plats men det gjorde inget. Stod och pratade och var astaggade i kön så tiden bara försvann.
Lyckades verkligen pricka in bästa dagennär det gäller väder idag. Var sol typ hela dagen och blåste bara lite grand vilket gjorde att vi kunde åka allt. Bockade av nästan alla attraktioner på "stora delen" eller vad man ska kalla det och de vi åkte flest gånger var Kanonen, Pop Expressen och Insane. Hade överlag en sådan grym dag och har både skrattat och skrikit hur mycket som helst. Vill tillbaka till Grönan imorrn igen typ, älskar't.
Puss och Kram!♥
 Älska Släng-gungan ^_^
 Bild från Ecplipse och lunchen
Jossan, Erik och Oliver med vår sockervadd haha, måste ju äta det när man är på grönan :)
 
 



DITT NAMN*
Kom ihåg mig?

DIN EMAIL (publiceras ej)


DIN BLOGG


DIN KOMMENTAR

Tilda, Stockholm

Tilda heter jag och jag är en tjej på 16 år som älskar att vara med kompisar och skratta. Bor gör jag i Stockholm med min mamma, pappa och två yngre syskon och på fritiden gymmar jag och kollar på alldeles för många tv-serier. Här på min blogg hittar du massa musik,filmtips och framför allt handlar bloggen min vardag och mina tankar.



För samarbeten: [email protected]








Design